Webshop

Kezdőlap Letöltés Nyomtatható kiegészítő lapok

Nyomtatható kiegészítő lapok

Ft

Digitális kiadvány, kiküldésre nem kerül!

Only registered users can download this free product.
SKU: EP08.
Kategória: .

Leírás

Az ingyenesen egyenként vagy tömörített fájlként egyben letölthető pdf fájlok nyomtatás (színesben javasolt) után az Életszövő határidőnapló kiegészítő lapjaiként a naptár végén lévő mappába méretre vágás (kb. A5-ös méret) után tökéletesen beleilleszkednek.

Figyelem! Ez egy digitális termék, kiküldésre nem kerül, melynek letöltése csak regisztráció után lehetséges!

 

1. Folyadékbevitel követő

Az ajánlott napi folyadékbevitel felnőttek számára napi 2-2,5 l (nyáron a nagy melegben természetesen ennél több). A folyadékbevitel követő segít ezt észben tartani. Mindig, amikor megiszunk egy pohár vizet, tejet, gyümölcslét vagy más folyadékot, befesthetünk egy poharat. Napi 8 pohár (8 x 2,5-3 dcl) besatírozása után nyugodtak lehetünk, hiszen mindent megtettünk az ajánlott napi folyadékbevitel érdekében.

 

Folyadékbevitel napló
Folyadékbevitel napló

2. Jelölő naptár

A jelölő naptár segítségével a bullet journalnál megszokott módon „habit tracker” formában követhetjük napi rutinjaink elvégzését vagy azok hiányát. Az első függőleges oszlopban először megadjuk a hónap nevét, majd alatta sorban a különböző szokásainkat, tevékenységeinket amelyeket követni szeretnénk. Két csoportra érdemes ezeket bontani: olyan szokásokra, amelyeket rendszeresen és hatékonyabban szeretnénk végezni (olvasás, rendszeres étkezés, napi rendszeres testmozgás), valamint olyanokra, amelyektől szeretnénk megszabadulni (dohányzás, nassolás, túlzott éjszakázás).

 

Jelölő naptár
Jelölő naptár

3. Névjegy

A névjegy kiegészítő lap 20 névjegy feltüntetésére alkalmas, amelyen a lakcím, telefonszám, e-mail cím és egy info mező kapott helyet.

 

Névjegyek
Névjegyek

4. Bevétel / kiadás tervező

A bevétel / kiadás tervező segít megtervezni a havi költségvetést, vagy bármilyen projekt, rendezvény, stb. költségvetését. A „tétel megnevezése” oszlopban értelemszerűen beírjuk a bevétel/kiadás tárgyát (pl. villanyszámla), ezután a „+/-” oszlopban megadjuk, hogy bevételről vagy kiadásról van-e szó. A következő oszlopban az összeget, a „fizetési mód” oszlopban a tranzakció típusát (pl. készpénz, banki átutalás vagy csekk) adjuk meg. A „határidő” oszlop segít nyomon követni befizetéseink vagy az általunk kiállított számlák befizetési határidejét. A „fizetve” oszlopban a megvalósult tranzakció dátumát tüntethetjük fel. A lap alsó részén összesíthetjük bevétel és kiadás oszlopainkat, majd kiszámolhatjuk és feltüntethetjük aktuális egyenlegünket.

 

Bevétel / kiadás tervező
Bevétel / kiadás tervező

5. Heti menü tervező

A heti menü tervező nemcsak a háziasszonyok számára készült, hanem azoknak is, akik szigorított étrendet, diétát követnek vagy a csupán fogyni szeretnének. Megtervezhetjük egy hétre előre reggeli, ebéd, vacsora menünket, de a desszert/snack és a gyümölcs is külön kapott helyet. Azokra is gondoltunk, akik a napi három fő étkezés mellett két kiegészítő étkezést is beiktatnak, ezért az első sort vízszintesen kétfelé osztottuk és a napi ötszöri étkezésnek megfelelően az étkezések számát is feltüntettük. Az egyes étkezésekhez tartozó négyzetek alsó részében a színes szaggatott vonalon belülre bármilyen számunkra hasznos információt feltüntethetünk, pl. az étel energiatartalmát vagy cukorbetegség esetén pl. az étkezés előtt beadott inzulin mennyiségét vagy a mért vércukor szintet.

 

Heti menü tervező
Heti menü tervező

6. Fitness napló

A fitness tervező segítségével rendszeres (vagy kevésbé rendszeres) testmozgásunkat tervezhetjük meg és követhetjük. Heti lebontásban írhatunk edzéstervet, feltüntethetjük az edzés típusát (kondi, tenisz, futás, stb.), a fókuszált izomcsoportokat. A következő oszlopban futás, úszás, biciklizés esetén a sportolással töltött időt / megtett utat jegyezhetjük le, majd az elégetett kalóriát ill. a sportolás napján mért aktuális testtömegünket. A fitness követő utolsó oszlopa gondoskodik a megfelelő folyadékbevitelről ill. annak jelöléséről is.

 

Fitness tervező
Fitness tervező

7. Célok / bakancslista

Nem maradhatott ki a célok / bakancslista kiegészítő lap sem. Ennek az oldalnak a segítségével felállíthatjuk akár napi / heti / havi / éves de akár életcéljainkat is. Célszerű az első három helyre a kiemelt célokat, a többi helyre az egyéb, kevésbé fontos célokat írni. Az utolsó oszlop arra szolgál, hogy feltüntessük az elérendő cél dátumát, majd kipipáljuk, ha sikerült azt megvalósítani.

 

Célok / bakancslista
Célok / bakancslista

8. Elolvasott könyvek

Az elolvasott könyvek / tervezett elolvasni való könyvek kiegészítő lap segítségével megtervezhetjük akár az éves elolvasásra szánt könyvek listáját grafikus formában. Nincs más dolgunk, csak kis betűkkel kitölteni az elolvasott vagy tervezett könyvek címeit, majd ha elolvastuk, besatírozhatjuk valamilyen számunkra szimpatikus színnel. A könyvek elolvasásának mértékét is követhetjük, ha az olvasás ütemében, nem egyszerre, hanem fokozatosan festjük be a könyveket.

 

Elolvasott könyvek
Elolvasott könyvek

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Nyomtatható kiegészítő lapok” értékelése elsőként

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

2018. január 15-19. között (hétfőtől péntekig) minden nap 6:00-24.00 között naponta változó akcióval várjuk az Életszövő határidőnaplót vásárlókat. Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesülj a napi akciók részleteiről!

Már van Életszövőd? Rólad sem feledkeztünk meg! Az #azénéletszövőm játékot Neked találtuk ki!